PDA

View Full Version : I take new pics when my hair feels long



HaiirPEACE
September 20th, 2008, 07:45 AM
and here are some i took yesterday!!! im so excited! =]
they are a little big but i did that so you could see better.

http://img.photobucket.com/albums/v281/StephanieMarie/phpjXeZNIAM.jpg



http://img.photobucket.com/albums/v281/StephanieMarie/resize2.jpg


if they are too big let me know and ill put up smaller ones =]

Shanarana
September 20th, 2008, 07:47 AM
Not to big at all........hair is growing nicely. Very pretty...your hair too. ;)

bunnii
September 20th, 2008, 07:48 AM
Looking longer and very healthy :D I love the side fringe too, and your freckles, you're just so pretty :)

Arctic
September 20th, 2008, 07:49 AM
You need a new siggy pic now ;) It has grow a lot and looks great and a lot healthier too! And they are not too big.

HaiirPEACE
September 20th, 2008, 07:57 AM
ahh thanks! i trim my bangs myself usually i just did like 2 days ago but i think i want it shorter and i don't trust myself for that. haha

JessTheMess
September 20th, 2008, 08:11 AM
Yes!! I see growth and shineeee!!! :cheese::cheese::cheese:

BlackfootHair
September 20th, 2008, 08:25 AM
Yes, it does look longer! YAY! You are pretty too; your eyebrows are awesome! :)

Dolly
September 20th, 2008, 08:42 AM
Very Nice!!!

HaiirPEACE
September 20th, 2008, 09:00 AM
Yes, it does look longer! YAY! You are pretty too; your eyebrows are awesome! :)

oh my gosh!! haha i actually get that all the time! thank you! i do them myself =] i have mad eyebrow plucking skills i guess

lapushka
September 20th, 2008, 09:01 AM
Nice!! Lovely hair, like your sideswept bangs!

Gosh, your freckles look just like mine. :D

Guenever
September 20th, 2008, 09:12 AM
oh pretty!! :D

I love your freckles - very cute - and you have beautiful eyes!

SweetPea88
September 20th, 2008, 09:40 AM
Fantastic! Am I seeing a new siggy change soon? ;)

paper
September 20th, 2008, 10:12 AM
Your hair really has grown alot. Looks very pretty. Congrats!

SarieQ
September 20th, 2008, 01:39 PM
Congrats on the new length! I love your piercings!

Vivien'
September 20th, 2008, 02:00 PM
Beautiful ! And it looks very healthy :)
Do you plan to keep your bang, or just let it grow ?

xrosiex
September 20th, 2008, 02:20 PM
I see growth good job. You and your hair are both really beautiful.:)

Chamomile betty
September 20th, 2008, 02:36 PM
Your hair looks great.
I love your bangs.

Tap Dancer
September 20th, 2008, 03:30 PM
oh my gosh!! haha i actually get that all the time! thank you! i do them myself =] i have mad eyebrow plucking skills i guess

Yeah, you do! Eyebrows are always the first thing I notice. :lol:

Great pics! :thumbsup:

yogachic
September 20th, 2008, 03:46 PM
Your hair is growing nicely. You are pretty, and I like the green walls.

LydiaMarie
September 20th, 2008, 04:43 PM
Very pretty , and shiny .

GlennaGirl
September 20th, 2008, 05:28 PM
Oh, you are so beautiful...lovely hair, thanks for sharing!

HaiirPEACE
September 20th, 2008, 06:28 PM
Vivien': hmmm yeah im keeping the bangs but i want them shorter i think.

yogachic: the green walls are going to be white soon =[